CRM aplikace DEALinTEAL je velmi dobře vybavena pro proces pořízení zápisů z jednání, jejich rekapitulaci, pro specifikaci úkolů, které z jednání vyplynuly, a pro kontrolu jejich plnění. V článku shrnujeme, jak pracovat se záznamy z jednání a sledováním plnění úkolů.
Záznam jednání
Každou obchodní schůzku nebo jinou událost můžete v CRM DEALinTEAL doplnit o Zápis. V rámci něj můžete prakticky neomezeně popsat a okomentovat jednání. Pro přehlednost můžete formátovat písmo i odstavce. Můžete používat různé úrovně nadpisů, odsazené odrážky a automaticky číslované body.
K zápisu má přístup každý člen týmů se zohledněním nastavených práv a případně může pořídit jeho opis v pdf souboru.
Úkoly z jednání
Z jednání obvykle vyplývají nějaké úkoly. Pokud je zapíšete přímo ze záznamu události, budou k ní přiřazeny a při budoucí rekapitulaci tak můžete snadno kontrolovat i plnění úkolů. Úkol zapište volbou z nabídky … | Přidat úkol nebo na záložce Úkoly, kde je jejich seznam.Pro ověření splnění zadaných úkolů nemusíte ani zobrazovat jejich detail. V seznamu jsou odlišeny ikonou
- nesplněné úkoly po termínu jsou označeny vykřičníkem,
- nesplněné úkoly před termínem kolečkem,
- a splněné úkoly zaškrtnutím.
Aby nedošlo k omylu, úkoly vytvořené v souvislosti s obchodní schůzkou uvidíte samozřejmě i na všech dalších místech, s nimiž souvisí – u firmy, u opportunity, u obchodníka…