Šablony úkolů usnadňují zadávání sad standardizovaných úkolů, které je běžné v určitých fázích prodejního procesu.
Šablona úkolů obsahuje sadu typizovaných úkolů s určením termínu a řešitele. Použitím šablony na firmu se automaticky vygenerují všechny úkoly podle šablony.
Tuhle funkci použijete například v úvodních fázích komunikace s novým zákazníkem. Potom, co nový lead zaevidujete, vyberte vhodnou šablonu, která rozdělí úkoly obchodnímu týmu – poslat úvodní dokumenty, dohodnout prezentaci, vyhodnotit lead…
Jak založit šablonu úkolů
- Přidejte novou šablonu a dejte jí výstižný název.
- Po uložení přidávejte na záložce Úkoly specifikaci jednotlivých úkolů, z nichž se bude šablona skládat.
- Každý dílčí záznam šablon musí obsahovat vše potřebné pro budoucí vygenerování úkolu: – Předmět úkolu – Popis (volitelně) – Řešitel úkolu. To může být buď vybraná osoba nebo vlastník firmy nebo uživatel, který šablonu použije – Termín zahájení úkolu, který se zadává vzhledem ke spuštění šablony. – Termín splnění vztažený k termínu zahájení.
- Po uložení můžete přidávat další položky do šablony.
Jak použít šablonu úkolů
- Přejděte na detail firmy.
- Z nabídky (…) vyberte Použít šablonu úkolů.
- Ze seznamu vyberte šablonu úkolů, kterou chcete použít a klepněte na Další krok
- Zkontrolujte firmu a počet vytvořených úkolů a operaci potvrďte OK.
- K firmě se vytvoří úkoly podle šablony. Zadavatelem budete vy (osoba, která šablonu spustila). Řešitelé a termíny se doplní podle specifikace v šabloně.