Projektový pohled umožňuje organizovat prodejní aktivity uceleně a souvisle bez ohledu na vztah ke konkrétnímu zákazníkovi nebo obchodníkovi.
Projektem může být vývoj nebo ověření nového sortimentu, společná aktivita, služba poskytovaná skupině zákazníků, dlouhodobý záměr, akce spojená s více partnery…
Základní údaje o projektu
Kromě předmětu a popisu projektu evidujeme:
- Datum plánované realizace – má smysl, pokud se projekt spojuje s konkrétním termínem
- Stav projektu – otevřený nebo již ukončený
- Datum ukončení
- Firmy, které s projektem souvisí – jsou zákazníky, kooperují apod.
Projektové aktivity
Události a úkoly lze s projekty spojovat (stejně jako s firmami, příležitostmi atd.).Projekt má tedy svojí Agendu podobně jako ji známe z jiných míst DEALinTEAL. Je tedy možné snadno vyhodnocovat plnění úkolů zadaných v rámci projektu a sledovat kalendář projektu.
Firmy zapojené v projektu
Na projektu lze samozřejmě snadno upravovat zapojené firmy a zapojení do vybraných projektů lze provádět i na firemní kartě na záložce Projekty, kde je seznam všech projektů, do nichž je konkrétní zákazník zapojen.