Zachovat si trvalé soustředění na sledování důležitých zákazníků může být těžké. Použijte Focus a zaměřte se na důležité obchodní partnery.
Focus je jednoduchý nástroj pro zajištění přehledu o důležitých zákaznících. Díky němu neztratíte ze zřetele nikoho důležitého a budete stále konfrontováni s přehledem ukazatelů u zákazníků, na něž jste se zaměřili.
Označte důležitého zákazníka
Přejděte na vybranou firmu a v základních údajích přepněte přepínač focus. (Stejným přepínačem opět focus odeberete, pokud v budoucnu usoudíte, že se na danou firmu již zaměřovat nechcete.)
Nastavte si focus widget
V nastavení dashboard přidejte na úvodní stránku widget focus. Na widgetu nastavte sledované ukazatele u sledovaných firem, typicky to je datum poslední schůzky, posledního prodeje, meziroční nebo meziměsíční trend prodeje apod.
Pracujte s focusem
Díky umístění na dashboardu jste stále konfrontování s důležitými ukazateli vybraných firem. Přepínat můžete mezi pohledem na „své“ firmy a všechny firmy.
Důležité firmy můžete také filtrovat v běžném seznamu firem podle sloupce Focus.