Dashboard CRM
Řídící panel obchodníka
Dashboard CRM je úvodní zdroj informací pro práci obchodníka a východisko pro plánování a kontrolu prodejních aktivit.
Dasgboard obsahuje grafy, přehledy, aktuální to-do list a kalendář.
Widgety
- Kalendář / Timeline – přehled aktivit s možností přepínat mezi běžným kalendářovým zobrazením a časovou linkou.
- Graf měsíční vývoj tržeb a porovnání s minulým měsícem a minulým rokem.
- Graf ročního vývoje tržeb s porovnáním předchozími dvěma lety.
- To-do list – úkoly ke splnění s možností přepínat na zadané úkoly.
- Otevřené úkoly týmu – sumář úkolů, které dosud nebyly splněné s vyčíslením úkolů po termínu.
- Aktivita týmu – sumář aktivit obchodníků za vybraný interval.
Funkce
- Nová firma – průvodce rychlým vytvořením záznamu nového zákazníka.
- Nová příležitost – průvodce záznamem nové obchodní příležitosti.
- Nový úkol – průvodce zadání úkolu.
- Nová událost – průvodce záznamem právě proběhlé nebo naplánováním budoucí schůzky.